.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خواهر خواندگي چشمه بليران با يك چشمه در ايتاليا

مشاور منتخب بهره وری آب های گرم معدنی سازمان ميراث فرهنگي،گردشگري و صنايع دستي مازندران از طرح خواهر خواندگی چشمه بلیران و یک چشمه در ایتالیا خبر داد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،ابوطالب شفقت در جلسه کمیته گردشگری با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز گفت:تمام دستگاه های اجرایی هر چه سریعتر و به مسئولیت سازمان میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی جلسات پیوسته ای را تشکیل دهند تا مردم و مسافرین بتوانند از منابع و مواهب طبیعی استان حداکثر بهره را ببرند.
وی در خصوص معضل انباشت زباله ها و فضاهای تفریحی و طبیعی تصریح کرد:این مشکل را بخش خصوص در ازای سودی که از مناطق واگذار شده می برد باید انجام دهد و در برخی مکان ها که بخش خصوصی در آن دخالت ندارد شهرداری ها می توانند زباله ها را جمع آوری کرده و این معضل را به راحتی حل کنند.
به گزارش خبرنگار ما در این جلسه بهره برداری از چشمه هاي آب گرم ازرو،گرگين آباد و بليران با موضوع آب درمانی در ایام نوروز توسط بخش خصوصی به طور کمپ موقت به تصویب رسید.
دکتر حسن وزیری مشاور منتخب بهره وری آب های گرم معدنی سازمان ميراث فرهنگي،گردشگري و صنايع دستي مازندران نیز از طرح خواهر خواندگی چشمه بلیران و یک چشمه در ایتالیا خبر داد و گفت:با توجه به اینکه چشمه ایتالیایی فقط می تواند سه نوع از بیماری ها را رفع کند توانسته با ایجاد پیست سوارکاری،وسایل تفریحی،ساخت ویلاهای منطبق با محیط،سالانه یک میلیون و 200 هزار مراجعه کننده را به خود اختصاص دهد.
وی ادامه داد:به دلیل شباهت این چشمه با چشمه بلیران آمل و ایجاد خواهر خواندگی با کشور ایتالیا در جهت جذب گردشگران خارجی در صورتیکه بخش خصوصی بتواند فضای تفريحي مشابه با چشمه ایتالیایی احداث کند بهره وری اقتصادی فراوانی را خواهد داشت.
وزیری با اشاره به اینکه در بهره وری از آب های گرم معدنی کشور ایتالیا با 140 مجتمع تفريحي و مجارستان با 40 مجتمع توانسته اند سالانه میلیون ها گردشگر را جذب کنند افزود:ایران فقط در سرعین اردبیل سالانه توانسته است كه دو میلیون و 500 هزار مراجعه کننده داشته باشد.
به گزارش خبرنگار ما،این طرح در کمیته طبیعت گردی به همراه دو چشمه آب گرم گرگین آباد و ازرو در دست بررسی قرار گرفته تا با یک برنامه ریزی اصولی همانند چشمه های آب گرم کشور ایتالیا توسط بخش خصوصی مورد بهره وری قرار بگیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.